2010. november 2., kedd

Kewlap01... sajnos vége...

Eljött ez is. Miközben folyamatosan figyeltem, hogy ki hogyan fogalmazza meg az elmúlt néhány hetet, elfelejtettem megírni a saját zárósoraimat. Igyekszem összefoglalni az oktatással kapcsolatos gondolataimat, véleményemet.


A konnektivitista oktatás, bizonyos tekintetben közel áll hozzám, mivel a Linux világban élek bizonyos formában, így igyekszem minden használható tudásom, véleményem megosztani az érdeklődőkkel. Tetszett, hogy itt is hasonlóképpen működött a dolog.
Bevallom kicsit nehezemre esett hétről hétre írnom valami újat, ami esetleg másokat is érdekel és nem mellesleg a kurzussal is kapcsolatban van, talán sikerült megbirkóznom vele. Sajnos a saját blogomat nem tudom ilyen sűrűn frissíteni.

A tananyag nekem sokat segített. Igaz elég sokat olvastam a témában, ezért nem volt rengeteg újdonság, de abban mindenképpen segített, hogy ne csak tudjam, hogy vannak ilyen technikák, hanem próbáljam meg alkalmazni is őket. Szerintem a jövőben sokkal átgondoltabban igyekszem weboldalt létrehozni, köszönet a kurzusnak.

Pozitívumnak tartom azt is, hogy találkoztam Udi ötletével: OpenSource játékportál létrehozása. Igyekszem majd a továbbiakban is követni a projektet és ahol tudok, igyekszem segíteni is.

Összefoglalva, én is szeretném megköszönni kulcsinak és pp-nek, hogy megtartották ezt a tanfolyamot és hogy ingyenessé tették, ha tudok részt fogok venni a folytatásban is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése